Home

Tweede dode gevonden op plek van grote brand in Arnhemse woonwijk

Dinsdagavond troffen hulpdiensten al een eerste dode aan. De politie is nog bezig met het achterhalen van de identiteit van de overledenen.

De brand brak dinsdag rond 5.45 uur uit in de De Wiltstraat in de Arnhemse wijk Sint Marten. De brandweer was ruim zes uur bezig om de brand onder controle te krijgen.

Zeven huizen raakten onbewoonbaar. Twee daarvan zijn volledig verwoest, meldde de brandweer. De vijf andere woningen zijn zeer zwaar beschadigd.

Het onderzoek naar de oorzaak van de brand loopt nog.

Source: Nu.nl algemeen

Previous

Next