Om het spoor te kunnen repareren, hebben werknemers ruimte nodig. "Daarom zijn meerdere sporen buiten gebruik en kunnen er geen treinen rijden", zegt een woordvoerder van de NS.
Volgens de reisplanner rijdt er eens in het half uur wel een trein tussen de stations.
Ook reizigers die van en naar Den Haag Centraal en station Leiden reizen, moeten rekening houden met vertraging en uitval van treinen.
Source: Nu.nl algemeen