In de korte video zien we Cooper en Nicolai, maar is nog geen muziek te horen. Het nummer, dat ze samen met Duncan Laurence schreven, wordt pas op woensdag bekend.
"Het nummer is een ode aan vallen en opstaan", vertelde Cooper eerder. "Het gaat over inzien dat we gewoon mensen zijn die ook maar hun best doen en dat het niet erg is om fouten te maken. Het gaat erom daarna weer op te krabbelen, voor iets beters te kiezen en door te gaan."
De zanger spreekt van "een heel hoopvolle song". "Mia en ik hebben er allebei een deel van ons persoonlijke verhaal in kunnen verwerken."
Mia & Dion doen namens Nederland mee aan de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Als ze zich weten te plaatsen in de top tien, gaan ze door naar de finale. Die vindt op 13 mei plaats in Liverpool.
Source: Nu.nl algemeen