LET OP: Dit bericht bevat spoilers over de uitkomst van Wie is de Mol?
Jurre Geluk maakte in de tuin van Paleis Soestdijk bekend de Mol te zijn. Dat betekent dat Daniël Verlaan het seizoen heeft gewonnen en Ranomi Kromowidjojo de verliezer is.
Voor het eerst sinds de pandemie werd de finale als vanouds groots aangepakt: fans konden live aanwezig zijn bij de ontknoping zonder een uitnodiging vooraf. Vorig jaar, toen de finale in De Rode Hoed in Amsterdam plaatsvond, was een uitnodiging nog wel nodig.
Source: Nu.nl algemeen