Home

De Munk had 'pittig gesprek' met vermeend misbruikslachtoffer: 'Verloren tijd'

"Mijn cliënt heeft haar verhaal gedaan en er zijn over en weer vragen gesteld en beantwoord", meldt hij. Over de inhoud van het gesprek doet Leigh geen mededelingen. Royce de Vries, de advocaat van De Munk, was niet direct bereikbaar voor commentaar.

De Munk zei na het gesprek tegen RTL Boulevard dat het gesprek "verloren tijd" was, maar dat hij wel tevreden is. Hij spreekt van "veel negativiteit en heel veel pijn". Het entertainmentprogramma meldt dat de twee partijen zeven uur binnen waren.

Beide partijen moeten op 30 maart bij de rechtbank aangeven of zij nog meer getuigen willen horen.

Het vermeende slachtoffer beweert vijftien jaar geleden te zijn verkracht door De Munk tijdens een samenwerking bij de musical Ciske de Rat. Ze deed daar vorig jaar aangifte van.

De Munk zegt wel te hebben gezoend met de vrouw, maar ontkent de beschuldigingen van verkrachting. De zanger sprak van een valse aangifte en deed een tegenaangifte.

In november werd bekend dat De Munk niet wordt vervolgd vanwege onvoldoende bewijs. Hij besloot de zaak die hij had aangespannen om het vermeende slachtoffer in het openbaar te horen wel door te zetten. De rechter keurde het verzoek van de zanger goed.

Source: Nu.nl algemeen

Previous

Next