De NS meldt dat de problemen woensdag om 7.00 uur verholpen zullen zijn.
Tot die tijd treft de vervoerder maatregelen om reizigers toch op hun bestemming te krijgen. Zo wordt dinsdagmiddag een deel van de intercity's omgeleid via Tilburg, zodat treinreizigers via een omweg toch in Eindhoven kunnen komen.
Ook laat een woordvoerder aan NU.nl weten dat er inmiddels bussen zijn besteld als alternatief voor de uitgevallen treinen.
Wat er precies met het spoor tussen Den Bosch en Boxtel is misgegaan, is nog niet duidelijk.
Source: Nu.nl algemeen