De overheid heeft onlangs besloten dat één eigenaar maximaal drie FM-kavels mag hebben. Daarom komt er een FM-frequentieveiling, waarvoor Talpa Network zich heeft aangemeld. Dit was voor Talpa Network de noodzakelijke reden één van haar vier radiomerken te verkopen aan Mediahuis groep.
Source: Nu.nl algemeen