Home

Talpa Network verkoopt Radio Veronica aan Telegraaf-eigenaar Mediahuis

De overheid heeft onlangs besloten dat één eigenaar maximaal drie FM-kavels mag hebben. Daarom komt er een FM-frequentieveiling, waarvoor Talpa Network zich heeft aangemeld. Dit was voor Talpa Network de noodzakelijke reden één van haar vier radiomerken te verkopen aan Mediahuis groep.

Source: Nu.nl algemeen

Previous

Next