Home

Brandweer redt glazenwasser die vastzit op 30 meter hoogte

De brandweer liet abseilers vanaf het dak afdalen om de glazenwasser te redden. De man was op 30 meter hoogte vast komen te zitten doordat het bakje waarin hij zat een stukje naar beneden was gevallen.

Daarom durfden hij en de brandweer dat bakje niet verder te laten zakken. De glazenwasser kon ook niet via de ramen van het gebouw wegkomen, omdat die niet open kunnen.

Het bakje hing met stalen kabels aan een kraan op het dak van het kantoorgebouw. Eerder probeerde de brandweer het nog met een ladder, maar die was niet lang genoeg om de glazenwasser te kunnen redden.

Source: Nu.nl algemeen

Previous

Next