Als gevolg van de botsing kwam de intercity van NS gedeeltelijk in een naastgelegen weiland terecht. Op dat moment zaten er vijftig reizigers in de trein. Bij het ongeval viel één dode: de bestuurder van de bouwkraan. Ongeveer dertig reizigers raakten gewond, van wie negentien naar het ziekenhuis moesten. Drie gewonden liggen nog op de ic.
Source: Nu.nl algemeen