"Door deze brand kunnen we geen honden en teams sturen om te zoeken naar mogelijke slachtoffers die zich onder het puin kunnen bevinden", zei burgemeester Benoit Payan. Volgens hem zijn elf mensen uit twee naastgelegen gebouwen geëvacueerd.
Regiobestuurder Christophe Mirmand zegt dat er "sterke vermoedens" zijn dat een explosie, mogelijk veroorzaakt door een gaslek, heeft geleid tot het instorten. "Maar we moeten in dit stadium zeer voorzichtig blijven voor wat betreft het benoemen van de oorzaken."
Er waren ruim honderd brandweerlieden op de plek aanwezig. Andere gebouwen in de straat werden uit veiligheidsoverwegingen ontruimd en de bewoners zijn ondergebracht in een school.
Source: Nu.nl algemeen