Home

Songfestival-duo Mia en Dion over vals optreden: ‘Heel jammer’

Mia en Dion wijten de teleurstelling aan technische problemen. "Heel jammer dat het niet goed was", zegt het duo tegen het AD.

Ze keken er lang naar uit. Het optreden dit weekend was het eerste liveoptreden van het nummer dat ze samen schreven met Duncan Laurence en diens verloofde Jordan Garfield.

Maar helaas ging het optreden niet vlekkeloos. De zangers waren niet toonvast waardoor het onzuiver klonk, en soms zelfs vals.

Toch zegt AVROTROS "alle vertrouwen" te hebben in Mia en Dion. "Wij hebben ze vaak samen horen zingen en weten hoe goed ze zijn", zei een woordvoerder.

Toch meldden meerdere artiesten dat ze last hadden van gebrekkige techniek. Volgens AVROTROS lag het mogelijk aan de oordopjes die geen goed geluid gaven.

Source: Nu.nl algemeen

Previous

Next