Home

Bassie en Adriaan laten documentaire maken over hun leven

De broers Bas (87) en Aad (80) van Toor, die al jaren niet meer optreden, hebben nog veel ongebruikt interviewmateriaal liggen. Vanwege hun leeftijd willen ze er nu een documentaire van laten maken.

Bas van Toor is al lange tijd ernstig ziek. Hij lijdt aan een auto-immuunziekte en kan niet goed meer praten en bewegen.

Volgens RTL Boulevard krijgt ook zanger Mart Hoogkamer een rol in de documentaire. De artiest is groot fan van het duo en bracht dit jaar een cover van het lied De Spaanse Zon van Bassie en Adriaan uit.

Wat Hoogkamer precies in de documentaire gaat doen, is nog niet bekend. Ook de robot Robin zal te zien zijn in het project.

Bassie en Adriaan zijn sinds de jaren zeventig te zien op televisie en nog altijd worden hun series uitgezonden. Ze hebben ook een YouTube-kanaal waarop de series en korte afleveringen te zien zijn.

Source: Nu.nl algemeen

Previous

Next