Koning Willem-Alexander begaf zich na de WK-duels van Oranje (5-1-zege op Zweden) en Curaçao (0-0 tegen Ecuador) tussen de spelers. Hij ging op de foto met onder anderen Virgil van Dijk en vierde feest in de kleedkamer van Curaçao.
Source: Nu.nl algemeen