Jeroen Degadt, de directeur van de Belgische vierde mobiele provider DIGI Belgium, vertrekt volgende week. Dat heeft de topman bevestigd na een bericht daarover in de krant De Tijd. Degadt was directeur sinds de oprichting een paar jaar geleden.
De Roemeens-Belgische telecomoperator moet daarom op zoek naar een nieuwe directeur, meldt De Tijd. Degadt was sinds de oprichting in 2023 directeur van de provider, die de gevestigde partijen wil uitdagen. DIGI Belgium is onderdeel van het Roemeense concern DIGI en is de vierde mobiele provider in Belgiƫ met een eigen mobiel netwerk.
Degadt geeft geen reden voor zijn vertrek. "Na zorgvuldige overweging heb ik besloten DIGI te verlaten.Ik kijk nu uit naar een lange zomer met familie en vrienden. Daarna zien we wel wat de volgende uitdaging inhoudt." Dat duidt erop dat Degadt in elk geval niet vertrekt omdat hij een nieuwe baan heeft. De DIGI-directeur werkte daarvoor bij Proximus.
Source: Tweakers.net